שירות משלוחים מהיום להיום מתל אביב לירושלים או מירושלים לתל אביב

חברת משלוחים מירושלים לתל אביב

האם יש שליחויות מירושלים לתל אביב? האם שליחות דחופה יכולה להיות ממש מידית? מה כדאי לדעת על שליחויות מהיום להיום? בעבר אנשים שרצו משלוח מהיר היו צריכים להסתפק במשלוחים שארכו כמה ימים אך כיום המצב אינו כזה יותר. במדינה קטנה כמו ישראל אין שום סיבה שמשלוחים דחופים במיוחד לא יתבצעו ממש באותו היום ואפילו בטווח של כמה שעות. 

למה הכוונה באמרנו שליחות "דחופה"?

 כאשר מדברים על שליחות דחופה צריך להבין שהחוקים השתנו בתחום. אם בעבר היה מדובר על כמה ימים במקרה הטוב הרי שכיום, עם התקדמות הטכנולוגיה והתקדמות הצרכים של אנשים ושל עסקים, מדובר על משלוח דחוף מעכשיו לעכשיו. במילים אחרות, שליחות דחופה היא שליחות שחובה לבצע במהירות האפשרית, ביעילות ובאחריות.ברגע שמזינים את הפרטים ומבצעים את ההזמנה, שליח מקבל אותה, מאשר שקיבל את ההזמנה, מגיע במהירות לקחת את החבילה ומביא אותה ליעדה בדחיפות. 

באילו מקרים יש צורך בשירות שליחות דחופה?

בתפיסה של היום, אין שום סיבה לחכות עם משלוחים זמן רב ולכן ניתן לומר שבמקרים רבים מאוד. משרדי עורכי דין עושים שימוש בשירות בשל דחיפות המשלוחים שלהם וכך גם חברות מסחריות שונות במשק. ישנם אנשים פרטיים שזקוקים למשלוח מהיר, אם זה אישור מסירה לבית המשפט או להוצאה לפועל, אם זה כדי להעביר או לקבל צ'קים ואם כדי להעביר ניירת או חבילה באופן בהול. 

מה כדאי לדעת על השירות?

חברה רצינית בתחום השליחויות הדחופות תעמיד ללקוחותיה אתר נוח, אמין וקל לשימוש בו יוכלו לבצע את ההזמנה בקלות ומכל מקום. חשוב לשים לב לפרטים הקטנים והחשובים – האם יש כיסוי לאזור החלוקה? האם יש אחריות עבור המשלוח? האם מקבלים אישור מסירה וניתן להיות בקשר עם השליח כשהוא יוצא לדרך? כל הנושאים הללו חשובים כשמדובר על שירות מסוג זה. 

משנים את כללי המשחק

Goodelivery הנה חברת שליחויות דחופות המספקת שירות שליחות מירושלים לתל אביב מיידי של העברת חבילות ברחבי הארץ, גם מעכשיו לעכשיו. החברה מבצעת שליחויות דחופות מכל הסוגים – הגשות מכרזים, פתיחת תיקי הוצל"פ, משלוח חבילות, ניירת משרדית, שליחויות לעורכי דין ושליחויות לאנשים פרטיים. יש לך צורך בשליחות דחופה? ביכולתך להיכנס לאתר, להזמין ושליח יהיה כבר בדרך אליך.

רוצה לשדרג את חווית הלקוח שלך? נעים מאוד, אנחנו Goodelivery, פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל.אנחנו מאמינים שכדי לייצר חוויה מושלמת - צריך חברת משלוחים מעולה, ואנחנו כאן כדי לתת לך ולעסק שלך את זה.אנחנו רוצים להכיר אותך! זמינים בוואטסאפ או בטלפון: 0509206066


האם יש חברות שמבצעות משלוח מהיום להיום ממש?

כיצד שירות משלוח מהיר עובד? מהכדאי לדעת לפני שבוחרים חברה למשלוח? הימים בהם אנשים צריכים לחכות כדי לקבל דבר מה דחוף חלפו מן העולם, אם יש צורך לשלוח דברמה בדחיפות יש לכך פתרונות. משלוח מהיום להיום כשמו כן הוא, משלוח שמבוצע ממש בתוך כמהשעות מרגע ההזמנה והוא מגיע למחוז חפצו במהירות האפשרית. ישנן סיבות רבות לכך שאנשיםעושים שימוש בשירותי משלוח מסוג זה, כאשר הכלל המוביל הוא הצורך במשלוח מהיר.איך שירות משלוח מהיום להיום עובד בפועל? הטכנולוגיה שינתה את תחום השליחויות וכיום ניתן לבצע את כל ההזמנה און ליין. נכנסים לאתר,מזינים את הפרטים – כתובת נוכחית וכתובת יעד למשלוח, סוג החבילה, ממלאים פרטים לאחריות ומבצעים תשלום און ליין ידוע וברור מראש. לאחר מכן מקבלים אישור מטעם השליח שקיבל אתההזמנה והוא כבר יוצא לקבל את החבילה. השלב הבא הוא הגעת השליח שלוקח את החבילה ישירות ליעדה, לאחר מכן מקבלים אישור מסירה חתום על ידי השליח שהחבילה אכן הגיעה ליעדה.יתרונות משלוח שמתבצע מהיום להיום בעולם של היום אין באמת הצדקה לחכות למשלוח מסורבל שלוקח כמה ימים במקרה הטוב. אנשים רוצים לקבל שירות מהיר ואיכותי, כשהם יודעים מראש מה המחיר עבורך השירות. יתרון גדול שיש לשירות משלוחים מסוג זה היא העובדה שאין כל צורך לצאת מהבית, ללכת לדואר ולחכות בתור,השליח מגיע עד למיקום שהוא נדרש, לוקח את החבילה ויוצא אל היעד. מה שולחים במשלוחים דחופים? ובכן, התשובה הקצרה היא - כל דבר עם צורך דחוף. זה יכול להיות סמארטפון חדש, אלה יכוליםלהיות מסמכים חשובים של פתיחת תביעה בבית המשפט וזה יכול להיות מטען לטלפון או מפתחות לבית. כל הרעיון מאחורי המשלוח הוא לא מה שולחים – אלא כמה מהיר החבילה יכולה להגיע ליעדה.

שליחויות מהיום להיום בארץ - איך מזמינים?

יש מגוון של חברות שליחויות מהיום להיום, כמו שליחויות אקספרס, שליחויות של תוך 24 שעות ואפילו שליחויות של מסירות משפטיות מהיום להיום שבהן תקבלו את המשלוח שלכם תוך 4 שעות מקסימום. כמובן שככל שהמשלוח יותר מהיר, עסקים כמו עורכי דין, אדריכלים ומעצבי אופנה יהיו זקוקים בדרך כלל לשליחויות אקספרס. חברות שליחויות עובדות עם משרדי עורכי הדין באופן קבוע לביצוע מסירות משפטיות. בין אם הוא בעל עסק או עורך דין ואמינותה תלויות בחברת השליחויות ובכך שהיא תגיע בזמן ליעד שלה. למשלוחים שעובדים על בסיס מהיום להיום יש יתרון מבחינת הלקוח שצריך את המשלוחים הדחופים יותר. לכן, השירות של המשלוחים מהיום להיום, מתאים לכל מי שרוצה לשלוח חבילה או מסמכים שהם דחופים או בהולים ברמה שהם רוצים שיגיעו כבר באותו היום. השירות מתאים לעסקים ופרטיים, לכל מקום בארץ ודרך כל חברת המשלוחים Goodelivery אשר מציעה את השירות הזה.

למה להשתמש בשירותים שליחויות מהיום להיום?

בעזרת השירות של שליחויות מהיום להיום אתם יכולים להשיג המון דברים בעסק שלכם. אתם תוכלו לשפר את כל מערך השירות שלכם עם הלקוח שנמצא מולכם וזאת בעזרת העובדה שאתם תעמדו בזמנים שבהם המשלוח יגיע כמו שהבטחתם. כמו כן, אל תשכחו שהשם והמוניטין שלכם תלויים בכך שהמשלוחים יגיעו בזמן שנקבע להם להגיע. בשביל שתשמרו על הלקוח בהמשך, וודאו כי לחברת השליחויות יש ביטוח שיכסה אתכם במקרה הצורך וכך תוכלו לישון בראש שקט. השליחויות מהיום להיום הפכו לנפוצים ביותר ולכן גם המומלצים ביותר.זה שירות של משלוחים מרוכזים של הרבה מאוד מוצרים והוא נעשה ביום ספציפי הוא יום האיסוף מהעסק עצמו. לכל חבילה יש את המספר הסידורי שלה שבעזרתו אפשר לעקוב אחריה בזמן אמת ולדעת מתי בדיוק היא מגיעה ללקוח.

מה המחיר של שליחויות מהיום להיום לעסקים?

סוג שליחות מהיום להיוםמחיר השליחות מהיום להיום

משקל החבילה עד7 ק"ג

 החל מ- 95 ש"ח

משקל החבילה עד 20 ק"ג

 החל מ- 140 ש"ח 

משקל החבילה עד 30 ק"ג


החל מ- 55 ש"ח

 
מסירה אישית/ משפטית

 החל מ- 80 ש"ח

המחיר של שליחויות מהיום להיום משתנה מסוג המשלוח. המטרה שלכם היא למצוא את החברה הטובה והאמינה ביותר שתיתן לכם את השירותים אותם אתם מחפשים. כמו כן יש גם אפשרות למשלוחים בהולים למסירות משפטיות ומשלוחי אקספרס. ככל שהמשלוח יהיה יותר בהול ויותר דחוף ויבוצע יותר מהר. לכן, תמיד עדיף לבחון מספר אפשרויות, אתם אף פעם לא יודעים מה תמצאו ואיפה המחיר יהיה יותר טוב. תמיד מה סוג המשלוח שאתם מזמינים וצריכים על מנת את מה שאתם צריכים. כי לפעמים אפשר להתפשר על משלוח שיגיע לאחר יום ולא באופן מיידי.

הכותרת החדשה שלי

מחירון Goodelivery שליחויות בארץ – מחירון משלוחים 2024

אנשים פרטיים ועסקים או חברות משתמשים לרוב בכל מיני סוגים של שירותי משלוחים, כדי לספק את השירותים שלהם לקהל היעד. הם מעדיפים את צורת המשלוחים המהירה, שהיא חלק משירות שלהם, המאפשר להם לשלוח מוצרים הישר ללקוחות מרוצים. Goodelivery בחרה להתמקד בסוג הזה של שליחויות מהסוג הזה, שמחים להציג בפניכם מחירון שליחויות בארץ – מחירון משלוחים מעודכן 2024.

לפי מה נקבע מחירון שליחויות בארץ?

בעולם מהיר שאנחנו רוצים לקבל הכל כאן ועכשיו חברת Goodelivery מבינה שהמשלוח מתחיל במענה מיידי ביצירת הקשר של הלקוח דרך שירות מקצועי, אמין ועמידה בזמנים. 

  • משלוח של מסירה משפטית אישית – עד שלוש הגעות שמחויב על פי חוק + תצהיר לבית המשפט לביצוע המסירה החל מ- 220₪.
  • משלוח עד 100 ק"מ - שליחויות להגשת מכרז, רשם החברות, לבית המשפט, או לרישום המקרקעין, בנקים ועיריות – החל מ- 285₪.

מה ההבדל בין שליחויות בארץ אקספרס לבין משלוחי הפצה, ואיזה סוג של שליחויות אתם צריכים?

שליחויות בארץ מהיום להיום הפכו בשנים האחרונות לנפוצות ביותר לבין סוגי השליחויות בארץ קיים גם שילוח תוך 3 ימי עסקים, ואלו הם היתרונות בניהם:

  • משלוח בעולם מהיר – חלק מחברות המשלוחים מציעות את שיטות משלוח מסורתיות. להפצת משלוח תוך מספר ימי עסקים במסלולים של הפצת המשלוחים המאפשרים רק זמני משלוח סטנדרטיים. כיום, חלק מחברות השילוח מתמחות בשילוח מהיר מהיום להיום ומספקות אותו לכל לקוחותיהם.

  • מחירון שליחויות בארץ – שיטות שילוח מהיום להיום, יכולות להיות הדרך המהירה ביותר עבור עסקים לספק מוצרים ללקוחות. חברות משלוחים לרוב פועלות באיסוף החבילות למחסן מרכזי והפצתן משם תוך מספר ימי עסקים. כמו למשל, חברת משלוחים לחנויות אינטרנט וכדומה מה שנרקא משלוח רגיל. המפיץ עשויה לעצור בכמה אזורים מטרופולינים כדי להעביר חבילות. כאשר חברות משתמשות במשלוח אקספרס, לרוב מוציאות שליח צמוד לספק את השירות ללקוחות.

  • שליחויות מהיום להיום – לשיטות שילוח בהפצה יש לפעמים זמן משלוח עד מספר ימים, כלומר למשלוחים לוקח זמן רב יותר להגיע ליעדיהם הסופיים. בהתאם למקום איסוף משלוח החבילה ויעדה הסופי, משלוח סטנדרטי בארץ לוקח בממוצע 3 עד 5 ימים. חבילות ומעטפות של משלוחים מהיום להיום נאספות בעת הזמנת השליחות ויוצאות מיידי ליעדן, שירות השליחים שנהיה נפוץ בשנים האחרונות.

מחירון שליחויות נפוצות בארץ:

  • משלוח מהיום למחר – החל מ- 60₪.
  • משלוח מהיום להיום – החל מ- 95₪.
  • משלוח מעכשיו לעכשיו – החל מ- 180₪.
  • לתיאום של מחיר משלוח בהתאמה אישית התקשרו: 0509206066

מחירון מחירים למשלוחים בארץ

     
סוג השליחות בארץעלות השליחות בארץ
משלוח חבילה/מעטפה מהיום להיום      החל מ- 95₪.
משלוח חבילה/מעטפה מהיום למחר  החל מ- 60₪
משלוח אקספרס לעכשיו  החל מ- 180₪
מחיר משלוח מסירה משפטית  החל מ- 80₪

מה הוא סוג המשלוח שלכם? והאם מחירון שליחויות בארץ משווה בין החברות לבין חברות משלוחים הרבה יותר זולות יעזור לכם? משלוח סחורה ומזון, הגשת מכרז או איסוף צ'קים הוא משלוח אקספרס המאפשר לעסקים להבטיח שמוצרים הטריים יגיעו ליעדים הסופיים שלהם בזמן הקצר ביותר. מוצרים מתכלים רבים, לדוגמא – תרופות, מזון קפוא, פירות, ירקות, בשרים, גבינות ומוצרי חלב דורשים שינוע בטמפרטורה מבוקרת וחברה מקצועית המתמחה בשיטות משלוח בקירור. משלוח אקספרס מאפשר לעסקים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם באמצעות שליחות מהירה ולשמור על הלקוחות מרוצים. זה גם יכול לעזור לחברות לשלוח מוצרים אלה ברחבי הארץ. 

  1. משלוח מהיום למחר – Goodelivery מבצעת משלוחים בארץ  – החל מ- 60₪, המחירים לא כוללים מע"מ.

  2. משלוח מהיום להיום – Goodelivery מבצעת משלוחים בארץ  – החל מ- 95₪ המחירים לא כוללים מע"מ.

  3. משלוחי אקספרס בארץ – Goodelivery מבצעת משלוחים בארץ – החל מ- 180₪ המחירים לא כוללים מע"מ.